جشن مهر و همدلی و لبخند جهت حمایت از بیماران مبتلا به سرطان شهرستان ساوه

جشن مهر و همدلی و لبخند با  همکاری شهرداری ساوه و موسسه خیریه پیروان امام حسین (ع)  با سخرانی شهردار محبوب ساوه، جناب آقای دکتر جوادی و حضور مقامات شهری و هنرمندان محبوب شهرستان ساوه (مهدی ملکی،حسام اشتری، میثم منصوری، طاهری  و …)  در  ۵شنبه شب ( ۲۲ مرداد ۹۴ )  از ساعت ۲۲ الی ۲۴  در دریاچه تفریحی امام خمینی (ره) شهرستان ساوه برگزار شد.

این جشن در محل دریاچه امام خمینی (ره) شهرداری با حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری و شورای اسلامی ساوه و با حضور مسئولین محترم شهرستان (شهردار محترم ساوه ، بخشدار محترم بخش مرکزی ، اعضای محترم شورای شهر ساوه ، حامیان و مددجویان تحت پوشش موسسه خیریه امام حسین (ع) ،  اعضای محترم خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران و جمع کثیری از مردم شهید پرور شهرستان ساوه ) با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی آغاز گردید.

سخنران این جشن ، جناب آقای دکتر جوادی شهردار محترم شهر ساوه ضمن برشمردن خدمات شهرداری ساوه در سالهای اخیر ، برگزاری این مراسمها را موجب همبستگی و وفاق و همدلی مردم و افزایش حس تعلق خاطر شهروندان به شهر اعلام نمودند و از مردم شریف ساوه همکاری و مساعدت بیشتر با موسسه خیریه امام حسین (ع) در جهت حمایت از بیماران مستضعف سرطانی را خواستار گردیدند .
سپس هنرمندان نامی ساوه ، آقایان مهندس طاهری ،امیرحسین رزازی و “گروه کر صدای ایران ” به سرپرستی میثم منصوری هنرنمایی نموده و به اجرای سرود و ترانه های مختلف پرداختند.

در این مراسم خانم عنایتی یکی از افراد شفایافته بیماری سرطان که دارای مدرک فوق لیسانس فیزیک می باشند ، در خصوص منشا این بیماری و نحوه معالجه خود سخنرانی ومشکلات دوران بیماری خود را تشریح کردند و بیان نمودند بحمدالله امروزه با وجود موسسات خیریه فشار کمتری به بیماران سرطانی وارد شده و رفت و آمد به تهران و فرآیند درمان با سهولت بیشتری انجام می شود . در ادامه ایشان از کمکهای موسسات خیریه علی الخصوص موسسه خیریه امام حسین (ع) ساوه در خصوص یاری رساندن به این بیماران تقدیر و تشکر بعمل آوردند و از عموم مردم مساعدت بیشتر در جهت حمایت از بیماران سرطانی را خواستار گردیدند.

در این فاصله مدعوین شاهد اجرای برنامه طنز و کمدی توسط آقای مهدی ملکی کمدین معروف ساوجی بودند و دقایق شاد و مفرحی را سپری کردند و با ابراز احساسات خود این هنرمند مردمی را مورد تشویق قرار دادند.

در پایان این مراسم ، آقای حبیبی مدیر عامل موسسه خیریه امام حسین (ع) با نام خداوند منان و درخواست التماس دعا برای بیماران سرطانی و همچنین دعای عاجل برای سلامتی جناب آقای مهندس بهاروند فرماندار محترم و محبوب شهرستان ساوه را خواستار گردیدند و از حمایت های مسئولین شهرستان ساوه بخصوص شهردار محترم و رئیس محترم شورای شهر واعضای شورای شهر و بخشدار محترم بخش مرکزی به تشریح خدمات انجام شده از سوی موسسه خیریه امام حسین (ع) در جهت رفع معضلات بیماران سرطانی پرداختند.
ایشان هدف از برگزاری این جشن و مراسم را ارتقاء روحیه بیماران سرطانی و خارج شدن آنان از حال و هوای افسردگی بیان نمودند و یادآوری کردند مسئولین و مردم ما به یاد این بیماران هستند و این موسسه با حداکثر توان خود و با یاری از حامیان محترم در خدمت این بیماران بوده و از مسئولین محترم تقاضای همکاری بیشتری را داریم و با یادآوری مشکلات بیماران سرطانی این شهرستان از جمله فقدان پزشک انکولوژیست و نبود تجهیزات آزمایشگاهی و ماموگرافی و ام آر آی و درمانگاه تخصصی و مشکلات رفت و آمد این بیماران به تهران ، از حامیان مالی و معنوی موسسه قدردانی بعمل آوردند.

 

 

DSC00174

 

DSC00184

 DSC00180

۱۱۱۱۱۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *