بخش رادیوتراپی و آنکولوژی بیمارستان مدرس ساوه افتتاح شد.

بسمه تعالی

با توکل به خداوند مهربان و با پشتیبانی عزیزانی که همیشه همراه ما و مشوق اعمال خیر و نیک بوده و هستند ، خوشبختانه با پیگیری های بعمل آمده از طریق مراجع ذیصلاح ( ریاست محترم دانشکده علوم پزشکی ، فرمانداری ویژه محترم شهرستان ساوه و استانداری محترم استان مرکزی) پزشک انکولوژیست (خون شناس) به نام آقای دکتر حسینیان از روز سه شنبه مورخ ۱۲/۸/۹۴ در درمانگاه تخصصی شهید مدرس ساوه آغاز بکار کرد و بخش جدید الاحداث بخش خون در بیمارستان شهید مدرس راه اندازی شد. در اولین روز حضور پزشک انکولوژیست چندین بیمار مبتلا به سرطان مورد معاینه قرار گرفتند.

 

شایان ذکر است معرفی پزشک آنکولوژیست جناب آقای دکتر حسینیان از طریق مدیریت موسسه خیریه پیروان امام حسین (ع) صورت گرفته است.

شهرستان ساوه تاکنون فاقد پزشک انکولوژیست بوده و بیماران مبتلا به سرطان جهت ویزیت و حتی اقدامات اولیه جهت تشخیص بیماری سرطان اجبارا بایستی بارها و بارها به شهرهای همجوار از جمله تهران و قم مراجعه کنند ، که این امر جدا از خطرات راه هزینه های زیادی را نیز به این بیماران تحمیل مینمود . از طرفی مشکل اسکان موقت این بیماران در قم و تهران نیز بر مشکلات عدیده ایشان افزوده می شد . اما اینک که به یاری خداوند این بخش در بیمارستان راه اندازی گردیده ، بخش قابل توجهی از معضلات این بیماران به مرور زمان برطرف خواهد شد.

هم اکنون این بخش مورد بهره برداری قرار گرفته و شیمی درمانی بیماران عملا آغاز گردیده است . با تاسیس این بخش بیماران جدید قادر خواهند بود از خدمات ارائه شده در شهرستان ساوه برخوردار شوند و مجبور نیستند مشکلات تردد به تهران و پیامدها و حواشی ناشی از آن را تحمل کنند .

ضمنا یکی از معضلات بیماران قبلی این است که نمی توانند پزشک خود را تغییر داده و در صورت لزوم به پزشک دیگری مراجعه نمایند ، زیرا پزشکان انکولوژیست جدید و قدیم این اجازه را به بیمار نمی دهند که دکتر خود را عوض کند .

در نتیجه انشاءالله این بخش از این تاریخ به بیماران جدید خدمات ارائه خواهد داد.

سید سبحان حبیبی

موسسه خیریه امام حسین (ع)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *