سخن مدیر عامل موسسه امام حسین (ع)

بسم الله الرحمن الرحیم
در ابتدای سخن دعا می‌کنیم که هیچ انسانی به بیماری مبتلا نشود. همچنین برای عزیزانی که گرفتار هر نوع بیماری هستند از خداوند متعال شفا و تندرستی عاجل مسئلت داریم.
باید بگوییم متاسفانه، از بیماری‌های خاص و پر هزینه ای که امروزه بنا به بعضی آمارهای رسمی شیوع پیدا کرده، بیماری سرطان است.شایان یادآوری است که مشکل اصلی بسیاری از این بیماران در مواجه با سرطان ،انتخاب راه اشتباه، به دلیل نداشتن آگاهی، برای درمان است. بنابراین، موسسه خیریه امام حسین(ع) که سال‌هاست به یاری خداوند متعال و مردم نوع دوست قدم در راه خدمت به این بیماران عزیز گذاشته و توانسته است با کمک هئیت مدیره و مشاوران سرشناس کشوری و حتی جهانی خدمات و کمک‌های شایانی را به این بیماران ارائه دهد و زمینه‌ساز نجات تعداد کثیری از آنها با حداقل هزینه‌ باشد، بنا به تجارب بدست آمده در این سال ها چند نکته مهم را یادآوری می نماید :
۱- بیماری سرطان هم مثل بسیاری از بیماری‌ها، در صورت تشخیص به هنگام، انتخاب مسیر درست، توکل به خدا و حفظ روحیه، حتماً قابل درمان است و در بسیاری از موارد جای نگرانی ندارد.
۲- با وجود این که بیماری سرطان تحت پوشش بیمه دارویی و درمانی قرار دارد به خاطر هزینه‌های بسیار، نیاز به کمکی‌های مالی و تغذیه مکمل غذایی و مشاوره‌های لازم از طرف نهادهای خیریه و مردم نوع دوست دارد.
۳-مراحل درمان این بیماری بسیار فنی و پیچیده است، که در صورت عدم آگاهی هزینه‌های آن چند برابر می‌شود و ممکن است به نتیجه مطلوبی هم نرسد. بنابراین نیاز به مشاوران خبره و امین دارد.
۴-در برخی از موارد دیده و شنیده شده است، برای انجام برخی خدمات درمانی این بیماران که از طریق خیریه‌ها به رایگان می‌توان انجام داد، هزینه‌های بسیاری پرداخت شده است.
اکنون موسسه خیریه امام حسین(ع) بنا به وظیفه دینی، انسانی و اخلاقی این آمادگی را دارد که با کمک مشاوران و پزشکان معتمد و با تجربه، با انتخاب راهکارهای درست و کم هزینه برای درمان ، همه گونه کمک و مشاوره های لازم را به بیماران نیازمند ارائه کند تا از این رهگذر ،آنها از درمان مطمئن تر با پرداخت هزینه کمتر برخوردار شوند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *