دیدار آقای حبیبی، مدیر عامل موسسه با امام جمعه محترم غرق آباد

آقای حبیبی مدیر عامل موسسه خیریه پیروان امام حسین(ع) به همراه آقای مهندس فرقانی پور، مدیر عامل موسسه دوستداران و حافظان طبیعت در روز پنجشنبه ۱۳ آبان ۹۳ در دفتر  امام جمعه محترم غرق آباد حجت الاسلام والمسلمین جنتی نیا حضور یافته و در خصوص مسایل محیط زیستی و پیشگیری از سرطان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

امام جمعه محترم غرق آباد با استقبال از سخنان مسولان سازمانهای مردم نهاد از آنها برای صحبت در تجمعات مردم این شهر دعوت بعمل آوردند. آقایان حبیبی و فرقانی پور در نماز جماعت مغرب و عشای مسجد جامع غرق آباد حضور یافته و با توزیع تراکتهایی در زمینه پیشگیری از سرطان، بین دو نماز برای حاضرین سخنانی ایراد کردند.

در این سخنرانی  آقای حبیبی مدیر عامل موسسه خیریه پیروان امام حسین (عآمادگی این موسسه را برای حمایت از بیماران مبتلا به سرطان شهر غرق آباد اعلام نمودند.

در این جلسه ریاست محترم شورای شهر غرق آباد جناب آقای باباشلو نیز آمادگی خود را برای پیشبرد اهداف فرهنگی این دو موسسه مردم نهاد اعلام نمودند.اعضای محترم شورای شهر غرق آباد و آقایان باباشلو و معصومی از فرهیختگان فرهنگی و فعالین محیط زیستی منطقه می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *